DDD EXPERT
POLITIKA KVALITETE
Službeni podaci i dokumenti
„Salus populi suprema lex esto – neka zdravlje ljudi bude najviši zakon”
PESTRID d.o.o. je jedan od vodećih hrvatski dobavljača usluga iz područja sanitarne i veterinarske higijene te zaštite bilja i uskladištenih poljoprivrednih proizvoda.
Za PESTRID d.o.o. je ispunjenje zahtjeva kupca i poštivanje utvrđenih normi u području obavljanja djelatnosti, obaveza od najveće važnosti, pa se za svaku uslugu provodi planiranje i upravljanje procesima prema utvrđenim postupcima.
Na taj način želimo osigurati povjerenje naših kupaca, konkurentnost na tržištu, razvoj poduzeća, uvjete za socijalnu sigurnost naših radnika i uvjete za očuvanje okoliša.
Ostvarenje ovog cilja temelji se na politici kvalitete koja je nedjeljivi dio poslovne politike i strategije razvoja poduzeća. Razvojem postojećih programa i novih usluga, želimo ostvarivati postavljene ciljeve u okvirima definirane misije i strateških odrednica Društva. U okviru sustava upravljanja kvalitetom primjenjujemo metode za upravljanje rizicima. Ispunjavanjem primjenjivih zahtjeva zakonskih propisa osiguravamo dosljednost u kvaliteti, sigurnosti i sljedivost usluga, čime ujedno potičemo kvalitetnu i transparentnu komunikaciju sa svim zainteresiranim stranama.
Osnovne odrednice politike kvalitete su:
- stalno poboljšanje kvalitete usluga;
- ekonomičnost kvalitete – učinkovito korištenje resursa;
- kontinuiran razvoj i poboljšanje svih procesa u poduzeću;
- prilagođavanje zahtjevima tržišta i praćenje zadovoljstva i očekivanja kupaca;
- održavanje kontinuirane poslovne suradnje sa dobavljačima;
- sustavni pristup upravljanju kvalitetom i stalno poboljšanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom;
- socijalna sigurnost i zadovoljstvo radnika;
- očuvanje okoliša kroz prevenciju i smanjivanje negativnih utjecaja na okoliš.
Svi procesi i aktivnosti koje mogu utjecati na kvalitetu usluga i ostvarivanje politike kvalitete moraju biti sustavno planirani, a njihov učinak ocijenjen u svrhu poboljšanja kvalitete i očuvanja okoliša.
Provedba ovih aktivnosti treba osigurati ostvarivanje slijedećih ciljeva:
- trajno osiguranje sukladnosti usluga s ugovorenim zahtjevima kupaca;
- trajno osiguravanje usklađenosti sa zakonskom i drugom primjenjivom regulativom;
- smanjenje reklamacija i prigovora kupaca i drugih zainteresiranih strana;
- osiguranje ugovorenih rokova isporuke povećanje prodaje i osvajanje novih tržišta.
Budući da težimo osiguranju povjerenja korisnika usluga i njihovom zadovoljstvu pruženom uslugom, kvalitetu usluga u svim fazama procesa rada kontinuirano kritički preispitujemo, ocjenjujemo i prilagođavamo njihovim realnim zahtjevima, potrebama i očekivanjima. Stoga je i jasna opredijeljenost tvrtke „PESTRID d.o.o.“ za stalno poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom, početno prema zahtjevima norme ISO 9001:2008, a sada norme ISO 9001:2015. Periodična provjera politike kvalitete osigurati će njenu trajnu primjerenost.
U Bilju, 20.travanj 2022.g.