Šandora Petefija 109, 31327 Bilje - HR

DDD EXPERT

POLITIKA KVALITETE


„Salus populi suprema lex esto – neka zdravlje ljudi bude najviši zakon”
PESTRID d.o.o. je jedan od vodećih hrvatski dobavljača usluga iz područja sanitarne i veterinarske higijene te zaštite bilja i uskladištenih poljoprivrednih proizvoda.

Za PESTRID d.o.o. je ispunjenje zahtjeva kupca i poštivanje utvrđenih normi u području obavljanja djelatnosti, obaveza od najveće važnosti, pa se za svaku uslugu provodi planiranje i upravljanje procesima prema utvrđenim postupcima. 

Na taj način želimo osigurati povjerenje naših kupaca, konkurentnost na tržištu, razvoj poduzeća, uvjete za socijalnu sigurnost naših radnika i uvjete za očuvanje okoliša

Ostvarenje ovog cilja temelji se na politici kvalitete koja je nedjeljivi dio poslovne politike i strategije razvoja poduzeća. Razvojem postojećih programa i novih usluga, želimo ostvarivati postavljene ciljeve u okvirima definirane misije i strateških odrednica Društva. U okviru sustava upravljanja kvalitetom primjenjujemo metode za upravljanje rizicima. Ispunjavanjem primjenjivih zahtjeva zakonskih propisa osiguravamo dosljednost u kvaliteti, sigurnosti i sljedivost usluga, čime ujedno potičemo kvalitetnu i transparentnu komunikaciju sa svim zainteresiranim stranama.

Osnovne odrednice politike kvalitete su:

  • stalno poboljšanje kvalitete usluga;
  • ekonomičnost kvalitete – učinkovito korištenje resursa;
  • kontinuiran razvoj i poboljšanje svih procesa u poduzeću;
  • prilagođavanje zahtjevima tržišta i praćenje zadovoljstva i očekivanja kupaca;
  • održavanje kontinuirane poslovne suradnje sa dobavljačima;
  • sustavni pristup upravljanju kvalitetom i stalno poboljšanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom;
  • socijalna sigurnost i zadovoljstvo radnika;
  • očuvanje okoliša kroz prevenciju i smanjivanje negativnih utjecaja na okoliš.

Svi procesi i aktivnosti koje mogu utjecati na kvalitetu usluga i ostvarivanje politike kvalitete moraju biti sustavno planirani, a njihov učinak ocijenjen u svrhu poboljšanja kvalitete i očuvanja okoliša.

Provedba ovih aktivnosti treba osigurati ostvarivanje slijedećih ciljeva:

  • trajno osiguranje sukladnosti usluga s ugovorenim zahtjevima kupaca;
  • trajno osiguravanje usklađenosti sa zakonskom i drugom primjenjivom regulativom;
  • smanjenje reklamacija i prigovora kupaca i drugih zainteresiranih strana;
  • osiguranje ugovorenih rokova isporuke povećanje prodaje i osvajanje novih tržišta.

Budući da težimo osiguranju povjerenja korisnika usluga i njihovom zadovoljstvu pruženom uslugom, kvalitetu usluga u svim fazama procesa rada kontinuirano kritički preispitujemo, ocjenjujemo i prilagođavamo njihovim realnim zahtjevima, potrebama i očekivanjima. Stoga je i jasna opredijeljenost tvrtke „PESTRID d.o.o.“ za stalno poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom, početno prema zahtjevima norme ISO 9001:2008, a sada norme ISO 9001:2015. Periodična provjera politike kvalitete osigurati će njenu trajnu primjerenost.

U Bilju, 20.travanj 2022.g.

Scroll to Top